De blogger van deze blog is redelijk verkouden, maar het goede nieuws is dan weer wel dat hij nog een weekje moet wroeten en dan een weekje thuis is.
Zodoende dat we dan weer ons helemaal op de cultuur kunnen storten.
Posts tonen met het label ziek. Alle posts tonen
Posts tonen met het label ziek. Alle posts tonen
woensdag 18 februari 2009
Abonneren op:
Posts (Atom)